سپتام چیست؟

سپتام چیست؟

سپتام درگاه کارشناسی وصدور تاییدیه سامانه‌های نظارت تصویری (دوربین مداربسته) است. اخذ گواهی سپتام به اماکن و کسب و کارها این اطمینان را می‌دهد که سامانه نظارت تصویریشان در بازۀ اعتبار تاییدیه سپتام از کارآمدی مناسبی برخوردار است.

سپتام با همکاری آزمایشگاه‌های پیشرفته نظارت تصویری کشور، کارشناسان زیرمجموعه خود را برای بازدید از مکان متقاضیان هماهنگ نموده و سپس اطلاعات جمع‌آوری شده در آزمایشگاه تحلیل و بر اساس سطح تطابق با الزامات، گواهینامه مدت دار بر اساس سطح امنیتی برای مکان درخواست کننده صادر می‌نماید. به منظور افزایش دقت و کاهش هزینه، سپتام در روند خود از هوش‌مصنوعی بهره‌برداری می‌نماید.

چگونه در سپتام ثبت نام کنیم؟

با کلیک بر روی دکمه “ثبت‌نام” در قسمت بالای سایت saptam.ir و وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره موبایل قادر خواهید بود عضو وب سایت سپتام شوید. جهت ورود نیز کد تایید OTP به موبایل شما ارسال می‌گردد.

اخذ گواهی دوربین شما یک فرآیند ساده است. ابتدا از طریق وبسایت Saptam.ir ثبت نام انجام دهید، اطلاعات خود را وارد نموده و یک محل جدید تعریف کنید. برای محل جدید درخواست تاییدیه صادر کرده و پس از آن منتظر بمانید تا کارشناسان سپتام با شما ارتباط برقرار کنند.

سپتام به استانداردها و پروتکل های بین المللی برای گواهی دوربین‌های نظارتی پایبند است. کارشناسان متخصص سپتام عواملی مانند کیفیت تصویر، امنیت داده‌ها و قابلیت اطمینان کلی سیستم دوربین مداربسته شما را در طول فرآیند صدور گواهینامه در نظر می‌گیرند.

پس از ثبت تایید یا اعلام مردودی برای شما پیامک اطلاع رسانی ارسال شده و در بخش اعلانات می‌توانید به آن رجوع نمایید. در مشخصات محل نیز وضعیت آن به تایید یا ردشده یا غیرفعال تغییر خواهد کرد.

مراحل ثبت نام در سپتام

1- ثبت نام شخص متقاضی در سپتام

ابتدا باید ثبت‌نام خود را در سامانه سپتام، از طریق ثبت شماره موبایل متعلق به خود نهایی کرده و پیامک رمزعبور دریافت کنید.

2- تکمیل مشخصات فردی

مشخصات فردی شما از قبیل کدملی ، شهر محل سکونت، تلفن تماس و دیگر اطلاعات الزامی مربوط به خود را وارد کرده و تکمیل نمایید.

3- ایجاد و ثبت محل

پس از تکمیل و تایید مشخصات فردی، می‌توانید در پنل کاربری خود یک محل جدید اضافه کرده و مشخصات مربوط به آن را ثبت کنید.

4- ثبت درخواست بازدید

هر وقت که مطمئن شدید در محل خود الزامات ارائه شده مربوط به آن را رعایت کرده‌اید، درخواست بازدید خود را ثبت کنید.

5- پرداخت هزینه بازدید

قبل از بازدید، متناسب با نوع فعالیت و مشخصات محل شما، هزینه کارشناسی آن محاسبه و از طریق درگاه آنلاین دریافت می‌گردد.

6- انتظار جهت هماهنگی

کارشناسان مربوطه طی تماس تلفنی، زمان بازدید را با شما هماهنگ خواهند کرد. لطفاً تا تماس کارشناس مربوطه منتظر بمانید.

7- تایید زمان بازدید

زمانی را که کارشناس طی تماس تلفنی هماهنگ کرده، از طریق پیامک به اطلاع شما رسیده و باید آن را در بخش اعلانات سایت تایید کنید.

8- انجام بازدید

در زمان بازدید از محل، باید فردی که دانش کار با تجهیزات مداربسته شما را دارد (شما یا نماینده‌تان) طی مدت زمان کارشناسی، حضور داشته باشد.

9- بررسی سپتام

سامانه از طریق بررسی آزمایشگاه تخصصی، نسبت به تعیین وضعیت محل شما اقدام نموده و نتیجه را از طریق سایت سپتام به شما اعلام خواهدکرد.

10- اعتراض به نتیجه

اگر به نتیجه اعلامی کارشناسی اعتراض داشته باشید، می‌توانید درخواست خود را با ذکر دلایل در سپتام ثبت نمایید تا به قید فوریت بررسی شود.

11- صدور تاییدیه

در صورتیکه الزامات مربوط به محل فعالیت خود را رعایت نموده باشید، برای شما گواهی مربوطه صادر شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =